Des de Comunistes de Catalunya, lamentem la defunció del Company Jacinto Suárez Espinoza, qui va ser Secretari Polític Internacional del FSLN, representant del Front Sandinista en el Fòrum de Sao Paulo, diputat davant l'Assemblea Nacional, president de la Comissió de Relacions Internacionals, a més de ser un gran referent moral i històric per a la militància sandinista i la solidaritat Internacional.

Jacinto Suárez sempre va ser un humil revolucionari que va mostrar la seva solidaritat amb tots els Pobles, Partits i Moviments Revolucionaris del Món. Realitzant sempre una gran defensa de les revolucions i un desig d'unitat de totes elles a Amèrica llatina, com a màxima expressió per a avançar en la lluita antiimperialista, com fessin Martí i Sandino, dos grans revolucionaris i patriotes que van dedicar la major part de la seva vida, a la lluita per la llibertat de la seva Pàtria i la de la Pàtria Gran, "La nostra Amèrica" com diria Martí i la "Amèrica Indo-hispana", diria Sandino, en la cerca del Suprem somni de Bolívar.

Per això volem mostrar les nostres condolences, màxim respecte a la família, al capdavant Sandinista i al poble de Nicaragua.

Jacinto sempre serà dels companys que mai moren i els seus exemples de lluita i compromís perduressin sempre vius en aquesta unificació que avança a poc a poc en els processos de canvis inaugurats precisament per la Revolució Cubana, la Sandinista i la Bolivariana que continuen en marxa en els processos d'unitat i integració de l'ALBA.

Camarada Jacinto Suárez, Fins a la Victòria Sempre!!!

Comunistes de Catalunya
Secretaria d'Internacional


En castellano


Desde Comunistes de Catalunya, lamentamos el fallecimiento del Compañero Jacinto Suárez Espinoza, quién fue Secretario Político Internacional del FSLN, representante del Frente Sandinista en el Foro de Sao Paulo, Diputado ante la Asamblea Nacional, Presidente de la Comisión de Relaciones Internacionales, además de ser un gran referente moral e histórico para la militancia Sandinista y la solidaridad Internacional.

Jacinto Suárez siempre fue un humilde revolucionario que mostró su solidaridad con todos los Pueblos, Partidos y Movimientos Revolucionarios del Mundo. Realizando siempre una gran defensa de las revoluciones y un deseo de unidad de todas ellas en América latina, como máxima expresión para avanzar en la lucha antiimperialista, como hicieran Martí y Sandino, dos grandes revolucionarios y patriotas que dedicaron la mayor parte de su vida, a la lucha por la libertad de su Patria y la de la Patria Grande, “Nuestra América” como diría Martí y la “América Indo-hispana”, diría Sandino, en la búsqueda del Supremo sueño de Bolívar.

Por ello queremos mostrar nuestras condolencias, máximo respecto a la familia, al Frente Sandinista y al pueblo de Nicaragua.

Jacinto siempre será de los compañeros que nunca mueren y sus ejemplos de lucha y compromiso perduraran siempre vivos en esa unificación que avanza poco a poco en los procesos de cambios inaugurados precisamente por la Revolución Cubana, la Sandinista y la Bolivariana que siguen en marcha en los procesos de unidad e integración del ALBA.

Camarada Jacinto Suárez, ¡Hasta la Victoria Siempre!!!

Comunistes de Catalunya
Secretaria de Internacional

Etiquetes de comentaris: , ,




Comparteix
Tw
Fb
G+

Tradueix

Participa
Info Actua Milita
Comparteix
Tw
Fb
G+
Tradueix
Idioma