Contra la proposta de NO aïllar a les persones positives de Covid-19

Àrea de Salut.

Comunistes de Catalunya rebutgem frontalment la proposta de la Comissió de Salut Pública, que ha acordat no aïllar a partir de dilluns a les persones que hagin donat positiu en coronavirus, però no en tinguin símptomes, o en tinguin de lleus.

La nota de premsa del Ministeri de Sanitat afirma que plantejarà "recomanacions" sobre mesures preventives com la utilització de mascareta en tots els àmbits i evitar el contacte amb persones vulnerables.

Aquesta mesura ens sembla totalment irresponsable, ja que sabem perfectament que les persones positives asimptomàtiques poden contagiar el virus. La intenció darrera de tot això sembla que sigui evitar les baixes laborals, tot i que sigui a costa de la salut de la població, en especial de les persones vulnerables.

Respecte a les esmentades "recomanacions", que ara mateix ni tan sols coneixem, creiem que és una barbaritat que ni tan sols plantegen l'obligació de protegir als col·lectius vulnerables.

Comunistes de Catalunya exigim la retirada d'aquesta mesura, que no té cap rigor científic, només respon a interessos empresarials i afecta especialment als col·lectius més vulnerables.

Etiquetes de comentaris: ,