El proper dijous 15 a les 19h a l'Ateneu Roig de Barcelona (Carrer Ciudad Real, 25. Barcelona)



Nazanín Armanian, viu a Espanya des de l'any 1983.És llicenciada en Ciències Polítiques i pendent de la lectura de la tesi, que la convertirà en doctora en Filosofia), ha treballat en la UNED com a tutora de Ciències polítiques, i des del 2008 imparteix classes en els cursos on-line de la Universitat de Barcelona.

Conferenciant sobre l'actualitat d'Orient Mitjà i el Nord de Africa , traductora jurada de persa/farsi-castellà, columnista dominical en el diari Público. Ha publicat 15 llibres sobre temes diversos .


Nazanín Armanian, vive en España desde el año 1983.Es licenciada en Ciencias Políticas y pendiente de la lectura de la tesis, que la convertirá en doctora en Filosofía), ha trabajado en la UNED como tutora de Ciencias políticas, y desde el 2008 imparte clases en los cursos on-line de la Universidad de Barcelona.

Conferenciante sobre la actualidad de Oriente Medio y el Norte de Africa , traductora jurada de persa/farsi-castellano, columnista dominical en el diario Público. Ha publicado 15 libros sobre temas diversos .

Etiquetes de comentaris: , ,




Comparteix
Tw
Fb
G+

Tradueix

Participa
Info Actua Milita
Comparteix
Tw
Fb
G+
Tradueix
Idioma